sunnuntai 15. lokakuuta 2017

Elämäni kirjojen kertomana

Tänään on ollut jotenkin hidas päivä. Johtuneeko suht rankasta flunssan jälkeisestä kuuden päivän työviikosta vai eilisiltaisesta huvittelusta työviikon päälle (tai ehkä molemmista)... Joka tapauksessa, tällaiseen päivään on omiaan tehdä jotain hauskaa ja kevyempää, niinpä päätin tarttua hauskaan kirjablogeissa kiertäneeseen kysymyslistaan. Viimeksi törmäsin tähän Oksan hyllyltä -blogissa.

Kuva Pixabaysta

Pitemmittä puheitta, tässä kysymykset ja niihin vastaukset blogiaikana lukemieni kirjojen joukosta. Kieli poskessa ja pilke silmäkulmassa!

Lapsena olin: Ainoa
Nyt olen: Työmiehen vaimo
Haluaisin olla: Kirjanoita
Ominaisuuteni, josta en luovu: Kylmä iho :D
Taito, jota haluan kehittää: Minä matkustan yksin
Kotini: Nukkekaappi
Elämäni: Jumalainen näytelmä ;)
Ohje, jota pyrin noudattamaan elämässäni: Ajo sallittu omalla vastuulla
Asia, jota ilman en voisi elää: Suklaan maku
Asia, jota en haluaisi kokea: Syvään veteen
Työni: Hirviöasiakaspalvelu ;)
Työpöydälläni: Kuohuva maailma
Yöpöydälläni: Kissavieras
Antavat voimia: Lähiluonnon ihmeitä, Lempi
Vievät voimia: Muutoksia, Syytös
Haaveilen: Tähtirooli ;)
Viestini ystävälle: Et kävele yksin
Minua mietityttää usein: Oonko ihan normaali?
Minua pelottaa joskus: Äänet, Sumu
Tulevaisuudensuunnitelmani: Pää tyynyyn! ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti