keskiviikko 31. elokuuta 2016

Netta Walldén: Kissa nimeltä Kent

Tyttö, salapoliisi ja kadonnut kissa
Tästä asetelmasta käynnistyy kiehtova matka halki kahden eriskummallisen kaupungin. Sirppihäntäinen Kent kulkee askeleen edellä ja jättää jälkeensä johtolankoja: kissankarvan, kermakupin, hännänjäljen pölyssä. 
Voisi miltei kuvitella, että kissa haluaakin tulla seuratuksi... 
Johtolangat kuljettavat tytön ja salapoliisin Rottakaupungin hylätyksi luullun kirkontornin kautta taiteilijakukkulalle ja lopulta Korkeakaupungin sanomalehtitoimitukseen. Siellä painokoneet takovat täyttä höyryä kaikkien aikojen uutisotsikkoa. 
Mutta missä on Kent, vai löytyykö kaupungin kasvojen takaa lopulta jotain aivan muuta? (takakansiteksti) 


Juu ei. Ei ollut minun kirjani. Joku tässä tökki ja pahasti. Tyttö karkaa kotoa paljain jaloin etsimään kissaa, ja viikon päästä paljastuu ettei kissa edes ole tytön oma. Karkureissullaan tyttö törmää salapoliisiin, joka auttaa kissan etsimisessä. Kovin hyvä salapoliisi ei kyllä työssään ole... 

Jos ei tämä kirja olisi ollut niin lyhyt, olisin kyllä jättänyt sen lukemisen kesken. Nyt se meni ihan lyhyytensä ansiosta. Goodreadsissa annoin kirjalle kaksi tähteä ihan sen pienen mustan sirppihäntäisen kissan ansiosta. <3

Ja koskapa kissa sentään aika tärkeää osaa kirjassa esitti, pääsen avaamaan tällä kirjalla Katvealueen Anun emännöimän Kirjavat kissat -lukuhaasteen


Mistä kirja minulle:  kirjastosta 
Goodreads-tähdet: 2 tähteä 
Kirjan tietoja: 
Netta Walldén: Kissa nimeltä Kent 
Kustannus-Mäkelä, 2016 
98 sivua

1 kommentti:

  1. Hei kaikki online-katsojat, olen Annette Mentzek-Petander, olen kotoisin Vaasasta, täällä jakaakseni minulle tehtyä upeaa työtä. Kolmen vuoden avioliiton jälkeen aviomieheni kanssa 2kids kanssa, aviomieheni alkoi käyttäytyä omituisesti ja lähteä ulos muiden naisten kanssa ja osoittanut minulle kylmää rakkautta, useaan otteeseen hän uhkaa erottaa minut, jos uskallan kysyä häntä hänen suhteestaan ​​muihin naisiin, olin täysin tuhoutunut ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle Internetin nimeltä Dr. Igbinovia, joka auttaa ihmisiä, joilla on suhde- ja avioliitto-ongelmia rakkausloitsujen voimalla, ensin epäilin siitä, onko sellaista koskaan olemassa, mutta minä päätti kokeilla sitä, kun otan yhteyttä häneen, hän auttoi minua heittämään rakkausloitsun ja 48 tunnin sisällä aviomieheni palasi luokseni ja alkoi pyytää anteeksi. Nyt hän on lopettanut lähtemisen muiden naisten kanssa ja hän on kanssani hyvästä ja tosielämästä . Ota yhteyttä tähän suureen rakkaudenloitsijaan, jotta suhdesi tai avioliitto-ongelmasi voidaan ratkaista tänään. Hän parantaa myös hiv / aidsia, hepatiittia, matala-asteista laskurinhoitoa, syöpätauteja, kuitumaisia ​​sairauksia, Gonorrea, Fallopian putkia, raskautta, heppereitä. kaikki kiitokset tohtori Igbinovialle, hän voi myös auttaa sinua, ota suoraan yhteyttä häneen, jos tarvitset hänen apua hänen WhatsApp häntä kohtaan +2348144480786 tai sähköpostitse, doctorigbinovia93@gmail.com kiitos siitä, että vietit aikaa kanssani .....

    VastaaPoista